En ny vecka tar sin början....

FAN!!!

Bara för att jag alldeles strax ska gå och lägga mig så ska magfan börja krångla. Nu har ja så ont att jag inte kan sitta upprätt heller, underbart jag som jobbar långdag imorgon. Hela veckan blir lång för mig känner jag.

Måndag
Jobba 7.30 - 13 på dagis
Jobba 13.30 - 20.30 på äldreboende

Tisdag
Jobba 7-16 på äldreboende

Onsdag
LEDIG

Torsdag
Jobba 7-16 på äldreboende

Fredag
LEDIG

Lördag
Jobba 13-20.30 på äldreboende

Söndag
Jobba 13-20.30 på äldreboende

Kommer nog bli en lång vecka för mig men det är skönt att vara ledig lite mitt i och vila upp orken lite. En jävla tur att jag trivs superbra på båda ställena alltså. Men från och med den 20 september så kommer varannan vecka vara en 6 dagars vecka för mig. PJUH men vilken lön man kan vänta sig sedan. Sånt gillar vi starkt.

Med det ska jag räkna ihop lite timmar och sedan gå och lägga mig, lägger in en passande bild också. Den var lite festlig tycker jag!

 












Trackback
RSS 2.0