Festligheter

Slarvat med bloggandet men jobba och festligheter och annat har kommit ivägen.
Men iallafall helgen har bestått av party och extremt trevligt sällskap hela helgen. Klart 10/10 poäng.

I fredags hade jag finfrämmande hemma och var taxi under natten men det gör inte mig nått att jag vet ensam nykter, kompenserade det fint i går kan man säga haha. Förade hemma hos mig innan vi tog en bulle ner till stan.  Det finns kanske inte så mycket att säga egentligen men det var ytterst trevligt och Amanda sov hos mig inatt, jag snarkade visst haha. Vi kom hem vid kvart över fyra tiden tror jag.

Bjussar lite på bilder också från kvällen.


Jovana och jag höjjer våra glas


Amanda och Oskar visar sin styrka, burk knöggling


 Limbo


Fin form :)


Hur det gick låter vi vara osagt


Capten Morgan kan slänga sig i väggen. Capten Marika är det nya


Vi var på gång


Marknadsföring Sven och Sekreterar Svea


Man måste visa vem det är som bestämmer helt enkelt.











Trackback
RSS 2.0