Jag är bara en Prototyp

Känner mig någorlunda utvilad idag dock så var mina grannar ute och härjade vid halv nio imorse. De vet att det är lyhört och ändå står man och gapar och skriker så jäkla tidigt och HÖGT dessutom. Alla hästarna kanske inte är hemma hos dom, men det ska vi se till att de blir varse om. Ska nog stå utanför en lördagmorgon och sjunga för dem, ska bara kolla upp vilka sovrum som tillhör vilka och om de har några fönster öppna.


Igår var min lillebror sjukt rolig faktiskt. Vi satt och åt lunch och han och jag gnabbade i vanlig ordning och jag påpekar nått om att han dappades i golvet som barn och att det inte stod rätt till i knoppen på honom och då säger han att "Ja men den första ungen är ju bara en prototyp, alla felen rättas ju till den andra ungen" Jag trodde jag skulle storkna, fick ingen luft alls och tårarna rann på mig.

Idag är det jobb som står på schemat, 13-20.30. Minns jag inte fel så jobbar jag med Emelie Ikväll och det blir ytterst trevligt. Sen är jag ledig på måndag och tisdag så det ska bli skönt.
I helgen ska jag försöka ta mig till sthlm och handla lite höst kläder. Behöver fasen ha ett par rediga skor och en ny jacka så ska avvara lite sparande för det. Annars sparar jag ju undan allt utom 2000 som jag lever på i månaden, nu ska jag spara undan lite mindre så jag kan köpa bra grejor. Tur att smakråd är fixat.

Puss och Kram











Trackback
RSS 2.0