Marika tycker till

Idag är jag ledig, det firas med att tvätta och ligga på soffan och bara sega hela dagen.
Jag jobbar bara två dagar den här veckan så nu ska jag passa på att vila upp mig så kommer jag tillbaka till jobbet nästa vecka (om man bortser från onsdag och torsdag) men ny uppvilade krafter.

Nu kan väl folk sluta gnälla om valet? Vi har en demokrati och majoriteten av sveriges befolkning ville ha blått styre i fyra år till. Det hjälper inte  för att ni sitter och klagar och gnäller, vad gör det för skillnad? Sen undrar jag lite hur ni kan sitta och säga att ni är besvikna på sveriges befolkning... Man har rätt till en egen åsikt och är man en sämre människa för att man anser att SD har bra politik? Jag själv röstade inte på SD men de kanske  tycker att ni som är röda har jäkligt knäppa åsikter och skäms över er. Eller att vi som är Blå också har sjuka åsikter och de kan inte förstå hur vi röstade på alliansen. Ge er, ni förändrar inget genom att gnälla.

Ni kan ju försöka fokusera på det bra som alliansen bidrar med, allt är inte bra med dem men inget parti har BARA BRA POLITIK. De röda har också jäkligt knäppa saker de vill införa och allt sånt där.

 


Madelene säger:

De råder yttrandefrihet i Svergie! alla har rätt till att yttra sin åsikt om valet.

2010-09-23 @ 10:43:25










Trackback
RSS 2.0