Myshelg

Jag har haft en så galet mysig helg.
Igår festades det, förade hemma hos Harald som vi gick runt hela enköping för att komma till. Dumt och onödigt. Jag och några fler gick vidare till Joar innan de andra och där var det dött som i graven. Så drog hem och var hemma vid tretiden tror jag, åt lite och sen stupade isäng.

Idag har jag mått lite fram och tillbaka, skulle gått en modevisning idag men såklart så ska ju kroppen säga ifrån såfort jag ska göra nått roligt :( Och nej jag har INTE varit bakis idag, nog för att det blev mycket igår men har inte varit bakis. Det här kom framåt eftermiddagen och jag blev så besviken över att jag svek Becca :( Har mått dåligt över det hela kvällen. Känner mig så sjukt taskig mend det klaffade inte idag helt enkelt.

Så dagen har tillbringats i soffan med Film exakt hela dagen och så blev det lasagne till middag. Jag kommer bli en underbar fru i framtiden.



Jag och Madde igår <3











Trackback
RSS 2.0