Myshelg

Sitter inlindad i täcket och tittar på Gilmore Girls. Sovit som en stock inatt, men har nog legat lite konstigt för jag är helt stel i hela kroppen och sen så känner jag mig bara sjukt mör.

Idag är det vilodag för hela slanten, kanske hinner med en promenad om jag orkar, men jag tror jag har motionerat för hela helgen faktiskt haha, känns lite så.
Men nu ska jag stoppa i mig lite youghurt och nån macka så blir det nog bra med det sen.

Sen tänker jag nog bara påpeka att jag har haft en supermysig helg,
fredagen tillbringades med bästa, buzz och lite vin sen knallade Amanda hem och vi andra intog ryggläge för kvällen. Sov länge i lördags och på eftermiddagen blev det långfika med pappa och sen köra runt i stan ett tag och sen hem, laga middag och prata. Underbart trevlig helg.

Slutade med att köra taxi för min del, veligare damer kan man ju se sig om... de finns inte.

Puss och Kram


Ta mig tillbaka <3











Trackback
RSS 2.0