Torsdag 10.27

Det går inte vidare bra för mig att blogga haha men jag har jobbat så jäkla mycket och imorgon är det min första korta dag på hela veckan. Det är tufft men det kommer löna sig som satan nästa månad kan jag tala om. Har pratat lite om en utlandsresa, hoppas på att jag kan få ledigt så ja kan resa bort ett tag och bara slappa.

Min vecka har faktiskt varit tuff för min del, dels beror det på att jag håller på att bli sjuk igen också.
Måndag: 7.30 - 15.15 
Tisdag: 8.30-13 (myrornas dagis) 13-20.30 (orion)
Onsdag: 9-13 (myrornas dagis) 13.30 - 20.30 (orion)
Torsdag: 13.30 - 21 
Fredag: 7-13

Nu funderar jag på att ta mig en powerwalk och sen in i duschen innan jobbet. Det är ju galet fint väder ute.
Imorgon är det äntligen fredag, och jag får finbesök.












Trackback
RSS 2.0