Bildbomb

Det är väl inte det bästa att sitta och lyssna på deppmusik när jag redan är lite nere över lag idag. Sitter och tittar på gamla goa avsnitt av Beverly Hills men blir inte mycket gladare av det trots att jag älskar den serien. Ska muntra upp mig med lite bilder så jag kan dröma mig bort till dom stunder när jag är är som alldra gladast, finns massor men jag ska välja ut några. Synd bara att det inte finns bilder på alla stunder.


Ida improviserar och lägger vin på kylning hemma hos Carro. Jag saknar oss <3


Norge, påsken 2009


Norge, Påsken 2009


Studenttider


Sjukt osmickrande bild haha. Men ännu mera studenttider


Mösspåttagning, studenttider <3


Balen ute på Ekolssund, Studenttider


Balen


Skruttfia och jag på balen <3


Busnatta, byta kläder med någon av samma kön. Må ju säga att min bror är ytterst söt i mitt linne :)


Klappade på en mänsklig pyramid också. Stackars bror som vi körde med honom haha.

 

Studentdagen <3 Bästa i mitt liv.


Det smickrande kortet pappa och mamma valde till mitt plakat. Ser mer ut som (som Jovana så gulligt utryckte sig) en Alien, I DO NOT COME IN PEACE


Dansen är nått jag saknar sjukt mycket <3




Frankrike <3


Suddig bild från Frankrike.



Orkar inte lägga upp mer bilder nu :P












Trackback
RSS 2.0