Big Brother

Eftersom jag egentligen inte har något vettigt att skriva så skriver jag lite om Big Brother istället haha.

Jag ändrar hela tiden åsikt om vem som borde åka ut. Förra veckan var jag helt inställd på att Patrik skulle ut, en menlös sak som inte tillför så mycket till programmet men sen så började jag störa mig på Vanessa och Sonias sätt att resonera om saker och ting, visst att man ska säga vad man tycker direkt till personen men att bete sig som småungar gör inte dem till bättre personer precis. Sonia gillar jag men Vanessa kunde jag inte med sista dagarna hon var i huset.

Patrik får gärna stanna i huset för min del nu, han har ändå visat att han kan bita ifrån och han kanske kan försöka slita sig loss från Madde lite tycker jag, man måste inte sitta ihop med varandra dom bor ju ändå ihop för guds skull.

Så på söndag så tror jag att det är Annie och Madde som är nominerade faktiskt, man märker knappt av dem i programmet och det känns lite som att de håller sig utanför gruppen, men vad vet jag.











Trackback
RSS 2.0