Fantastiskt väder.

Godmorgon! Kan man annat än att vara glad i det här vädret? Idag blir det iallafall en promenad och sen ska jag följa med mamma och fixa med bilar. Varför måste det vara så struligt för? haha

Nu sitter jag med balkongdörren öppen, spotifylistan på och ska strax göra i ordning lite frukost.

Hade en skitskum dröm inatt, drömde att jag och amanda var i globen och skulle se Jeff Dunham och såklart hade jag ju glömt biljetterna hemma. Blev massa strul med det där och sen så var vi plötsligt på min baksida och blir attackerade av en tvärilsk björn. Kastar en boll för att locka bort den (Smarta tjejer) och så kommer morsan farande i nattlinne och skäller på björnen så den försvinner. Hmm någon som kan tyda den drömmen eller?

Tror jag drar till med vårklädsel idag faktiskt.

Jessica säger:

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.

2011-04-15 @ 10:11:21
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0