Gnäll

Måste faktiskt gnälla lite nu, för min del är det sluthandlat på Halens kan jag säga.

I typ januari eller februari köpte jag hem Zumba och har sedan dess väntat på räkningen som skulle komma i efterhand. Men räkningen kom inte och igår kom en halenskatalog hem till mamma (jag bor hos pappa nu) och mamma var nära på att bara stuva undan den men öppnade av en ren slump och mellan alla reklamblad som också kom med låg en räkning instoppad med en påminelse avgift på 50 kr. Fine 50 kr är inte mycket men de är inte kul att pröjsa sådär.

Och varför i hela helvete skickar man en räkning sådär? Skickar man dem inte i separata kuvert? Undrar jag hur många som bara kastar de där eller stuvar undan skiten. Var ju nära på att hända mig.


Nej Halens dissar jag nu och för alltid.













Trackback
RSS 2.0