Nej men jag hittade hit idag igen

Dagen har spenderats med min goa kusin Emilia, vi har varit ute och gått (!) haft picknick med filt och allt på min altan, börjat kolla på film, ritat, badat i badhuset och ätit mjukglass på torget i solskenet. Var visst en mycket trött Emilia som satte sig i bilen med sin mamma hem framåt kvällningen (Bildbevis finnes i min telefon) och det är en mycket trött Marika som sitter i soffan och skriver.

Bion igår var riktigt bra, det var bara vi tre i salongen så vi kunde breda ut oss bäst vi ville och skrika om vi ville. Väldigt skönt faktiskt och sen bar det ut till koffsan med två tomtar till och vi gjorde upp en sjukt bra eld och grillade kycklingmarsmallows... Oskar ville få dem att Implodera. Mina brann osv. (Bilder finns och kommer upp imorgon om jag orkar)

milifoto säger:

jättefin blogg du har!

2011-04-18 @ 21:11:37
URL: http://milifoto.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0