Nuså

Orkade inte blogga igår så jag lät det vara helt enkelt :) Påskhelgen i Norge har varit helt jäkla fantastiskt, faktiskt så har det varit rikitgt perfekt med väder och allt. Såklart var kameran med och jag ska ladda över alla bilder om en stund, sen så ska jag ta och rensa datorn på massa som jag inte behöver ha kvar. Typ gamla bilder och sånt.

Igår så kom jag hem runt fem och började tvätta och fixa sen kom V och honom körde jag hem framåt kvällskvisten idag efter att han plockat isär datorn (!) kändes som den låg i fyra miljoner bitar när de egentligen bara var typ 3 haha. Men den går, kom fram till att jag köper en ny på fredag. Sen har jag och min bror ätit thaimat till lunch. Jag tog arlset ur vagnen och lagade kvällsmat idag, host host.

Somsagt så kommer bilderna upp lite senare :)












Trackback
RSS 2.0