Söndagskväll

Sitter här i soffan som en annan slashas och kollar på Big brother... vem är förvånad? ;)

Hoppas faktiskt att Rodney åker ikväll, förra veckan röstade jag kvar honom vilket jag ångrar bittert nu, han har ju spårat ur totalt och har verkligen sjunkit i mina ögon. Patrik kan vi kasta ut nästa vecka, sen Annie efter det och så Madde efter Annie.

Nu ska jag kolla vidare och sen kolla på efterfesten live. Basshunter kommer ju in i huset och det får jag ju bara inte missa alltså.


Vaknade hemma hos mitt gos imorse efter en utekväll med min bästa Amanda. När jag vaknade hade jag sån sjuk jävla huvudvärk att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Trodde först att det var baksmälla bara men nääru det var de inte. Kom hem vid sextiden och då hade jag feber. Vad social jag måste ha varit som sov hela dagen nästan av och till. Hade det dock väldigt mysigt medan jag var vaken.

Jaha och nu har sveriges befolkning gjort mig besviken genom att låta svinrodney vara kvar i huset!











Trackback
RSS 2.0