Uppe med tuppen

känns faktiskt som tuppen fortfarande sover, inte jag att vara vaken så här dags när jag är hemma. Är jag på jobbet är det en heelt annan sak faktiskt. Men men, läkarbesöket kallade.

Ringde för några veckor sedan angående min leverfläck på ryggen som har förändrats, typ börjat växa utåt och lite sånt tjaffs. Så ja ringer ner till VC och ber om att få boka en tid. Tanten som svarade hade nog en dålig dag eller så är hon helt fel för jobbet. Hon var tjurig och ville knappt ge mig en tid. Men jag fick övertala henne och jag fick en tid iallafall så nu kollar läkaren och han säger att den kanske kan vara elakartad och att han helst velat ta bort den med en gång, men att jag bara var bokad på 15 min och då hann han inte ta bort den.

TJI på kärringen som svarade i telefon som sa "Det är väldigt sällan man åtgärdar sådant" Sen måste jag vänta 3-4 veckor efter ingreppet med att åka på solsemester eller sola solarium för ärrets skull. Det kan jag nog leva med ;)











Trackback
RSS 2.0