15.33


Snart dags att pallra mig till jobbet, känner mig helt slut i huvudet efter allt som händer runt omkring mig nu. Hoppas bara att jag kan fokusera och inte tabba till det ikväll. Känns kanske lite som jag borde vara hemma och ledig för hjärnan kopplar inte alls på mig idag men jag biter ihop och gör mitt bästa. Inte jobbat på flera dagar så det är nästan att jag saknar det lite.

Skönt att jag har så otroligt bra kollegor så jag är säker på att hon kommer förstå när jag förklarar hur de ligger till och varför jag är lite bakom flötet idag.

Så senare ikväll ska jag troligen ner och göra upp med killen som äger husbilen och se om vi kanske kan lösa det så bra som möjligt. Han verkade schysst iallafall så jag tror att vi kan ordna det och pappa följer med mig. Känns bra att han är med mig ner som stöd även om han inte kan göra så mycket!

Fina vänner <3













Trackback
RSS 2.0