Grönan!


Nej men se goddag!
Orkade inte blogga när jag kom hem igår och anledningen till det var att jag var genomblöt av skitregnet och med det iskall och så var jag extremt trött. Men iallafall så har jag haft en riktigt rolig dag med Jovana, Aggisen och hans vän Sigrid (mohaha)

Jag och Jovana var först på plats så vi värmde upp med Popexpress, Jetline och kärlekstunneln. Sen mötte vi upp hanarna och körde lustiga huset (jag får alltid en känsla av att jag är full när jag går där inne, är jag ensam om det ?) och så vidare till Fritt Fall. Jag tror Jovana fick en släng av dödsångest och jag var bara allmänt rädd så att säga.


Bild stulen av Aggisen.

Sen minns jag faktiskt inte turordningen på allitng men vi åkte nog faktiskt det mesta utom Extreme som vi helt enkelt inte kände för att åka. Men förövrigt hade vi en superdag, ja och sen kom ju regnet. Kan ta och berätta för er att åka den där snurrgungan i regn är en upplevelse och lika så allt annat haha. När jag kom hem var jag totalt genomsur! Skoj skoj











Trackback
RSS 2.0