Måndagsmys med Jovana


Bestämde oss för att åka västerås och shoppa lite, äta och sen gå på bio så sagt och gjort så hämtade hon upp mig och vi körde ner på stan (hon körde..) och så väntade vi på bussen, Jovana hittar en telefon där hon ringer upp numret "mamma" och sedan kommer de överens om att lämna in den på topp till tå. Så vi smårusar dit (bussen går ju om 15 min) och lämnar telefonen efter några minuters väntan och sedan tillbaka till bussen.

I västrås var det kallare än i Enköping så jag frös, massor. Men man blir ju varm av att shoppa så det löste sig med det också. Kom över ett par skor, en väska och hårnålar och så tog vi en middag på

Sen efter en mycket god Pork Steak så tog vi oss varsinn chokladmousse och lekte med fatboth. Gick sen över till filmstaden för att se "Jag saknar dig" och den är så sevärd massa grinande och mitt i allt grinande kom det en liten skrattattack (scenen i kyrkan) Sen så bussade vi hem, Jovana körde hem mig och så var den dagen slut.











Trackback
RSS 2.0