Måste ju uppdatera med något!

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Kjell
Vem tänker du på nu? Eftersom jag var tvungen att tänka till på frågan ovan så blir det Kjell
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Mitt eget, eller aah morsans då
Vem önskar du var med dig nu? Hmm IDA :D Gud vad jag saknar den människan
Vem är din favoritsläkting? Ja men den var ju lätt att svara på, älskar dem alla

VAR

Var är din mobiltelefon? Ligger intill mig på köksbordet
Var handlar du mest? H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina Tricot
Var åkte du senast bil? Här hemma i Enköping

VAD

Vad åt du senast? Pyttelite kebab
Vad drack du senast? Cola
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta leggings
Vad är den närmaste saken som är blå? Kökssoffan som jag sitter på
Vad har du på fötterna? Nagellack på tånaglarna
Vad är din favorit färg? Röd och grön
Vilken film såg du senast? Uhm det var fear dot com, se den inte, urkass
Vad hör du just nu? Mammas tjatter i telefon

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ahaaarrååå
Hånglat på en bio? Ah men inte under filmen, vemfan vill hångla när man pröjsat för att se en film?
Hånglat i skogen? Jepps
Tyckt att din kusin är het? Det skulle vara urbota äckligt med tanke på deras åldrar !
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Har en lite för tung högerfot
Målat om ditt rum? Nej mormor tapetserade för många år sedan
Dansat framför en spegel? Ohja massa gånger
Fått hicka? Vem har inte haft hicka?
Dumpat någon? Hmm njae, det räknas nog inte om det var ömsesidigt
Stulit pengar från en kompis? Nej :)
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja men jag har känt en annan passagerare i samma bil längre
Varit i slagsmål? Inget allvarligt
Smugit ur ditt hus? Jag var ju lite busig som barn ;)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Japp
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Jag älskar mina vänner och saknar dem som jag inte träffar så ofta jämt och ständigt!


AJ säger:

vi saknar dig med ! :)

2011-08-15 @ 14:24:30
URL: http://actionz.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0