10.55

Ännu en natt med mycket hosta och lite sömn, önskar lite att jag hostade allt de där på dagtid så jag fick sova nattetid faktiskt. För dagtid hostar jag inte så mycket och det är lite mer kontrollerat, dvs att jag har lättare att "kväva" hostningarna än på nätterna.
Trodde att gårdagen skulle bli en kräkfri dag men det kom inatt istället, undrar om ja kan börja kalla mig lite för den ofrivillige bullimikern eller nått sånt.
Nä nu ska ja svepa en shot kan jang och sen gå ut och träffa på Älskling, måste ner på Åhléns och komma över de där boxarna jag är ute efter, sen kan jag vara sjuk bäst jag vill :) Då har jag något att göra iallafall.
Later
Nämnde jag att jag fick en cykel också av min farbror och faster? :D Rikskass bild och jag ser skapligt retard ut men det får vi leva med. Puss och kram











Trackback
RSS 2.0