21.18

Hejsan!
Märks det att jag tillbringat större delen av helgen med Simon? ;) Har inte blivit så mycket bloggande av senaste dagarna iallafall. Men inatt så ska jag sova hemma.... ensam... för första gången på en vecka! Känns ju sådär men vad ska man göra? Dagen har iallafall varit produktiv eller hur man säger.
Vaknade vid tio tiden
Handlade med pappa
Hälsade på hos farmor och farfar
Hjälpte F&F med julgranen, sätta i belysning och glitter och sånt.
Handla lite julklappar (en till mig själv)
Tillbaka till F&F, äta smörgåsar och spela Maja
Bli hämtad av Simon
Handla med Simon
Småsova ca 30 min hos Simon
Åka och tjacka tv-bänk åt Simon (Är ja världens bästa flickvän eller?)
Hem till mamma och äta mat
Slappa framför tvn lite
Simon åker hem
Jag sitter här som ett busskursmongo och är less.
Less är jag för jag verkar vara tillbaka på ruta ett igen med sjukdomen, eller var de bara en tillfällighet?











Trackback
RSS 2.0