En grå jul

Inte var den vit iallafall men trots bristen på julkänsla i kroppen hade jag en mysig dag. Började dagen med gröt och skinksmörgås hos farmor, slapp i soffan och sen julklappsutdelning. Japp vi hade den redan vid två eftersom jag firade på två ställen igår och sen Kalle Anka på det.
Julklappar från pappas sida av släkten:
- Turist Guide över New York
- Pengar
- Vin
- En fin ljuslykta
- Nemi album nr 7 (de andra sex har jag redan)
- Filmer
- choklad
Efter det åkte vi ut på landet till mormor och morfar, börjar med julbord och som jag åt. Kusinerna blev aaaningen otåliga med julklapparna så efter mycket trugande på karlarna i släkten om vem som ska vara tomte så tog till slut mormor på sig rollen som tomte och just som hon kommer så kommer en hostattack och jag ligger på toan och kastar upp som en jag vet inte vad.... missar tomten. Sker flera gånger under kvällen men jag försöker hålla masken och vara trevlig men tillslut tar orkeslösheten över och jag tvärslocknar i soffan.
Julklappar från mammas sida av släkten
- Fårskinnstofflor (använts flitigt idag)
- Mysstrumpor (användes flitigt igår och även idag)
- Spelet vuxenpoäng
- Pengar
- Presentkort

Och sen har jag ju såklart julklappen från Fia - En blå klocka, de ska jag nog fan börja samla på nu haha har ju en rosa och en grön. 
Och från mitt hjärta så fick jag en biljett till Peace and Love :) Underbaraste älskade han <3











Trackback
RSS 2.0