Min allra käraste syster

Fyfarao vad jag saknar dig, trots att du har varit borta över en månad så kan jag fortfarande rycka upp mobilen, bläddra fram Jovana och trycka på lur när det är något jag måste berätta för dig men lika snabbt kommer jag på att min bästa vän befinner sig borta i staterna och har the time of her life. Vi har hunnit med att skypa lite med varandra och jag har inre frid sålänge hon har det bra.
Men inte utan att jag saknar jäntan, närå. Sitter och funderar på hur sommaren ska bli, vemfan ska jag nu ta med ut till vårat smultronställe? Det finns ju kandidater det finns det men blir nog aldrig detsamma utan dig.
Stal en bild från hennes blogg och jag tycker väl att hon ser ganska nöjd ut trots att hon visst är sjuker. Precis som sin vän hemma på fjärilen. Har sparat ihop pengar så snart kommer jag åka och hälsa på henne, ensam... hur ska detta sluta? Kanske ska skaffa mig en vän i varje land för fel kommer jag väl hamna på något sätt.
Nej inga negativa tankar nu, hoppas haffa henne på skype snart igen känner jag. Och om du nu läser det här din lilla mara så SKICKA DIN ADRESS FÖR FAAN! Har ju ett brev som ska skickas och det omgående.
Nej jag saknar dig min allra käraste syster och önskar dig allt det bästa därborta med allt vad att vara omyndig innebär (en aning skadeglad är jag) <3

Jovanaa säger:

Jag älskar dig, jag älskar dig, jag saknar dig.

:(

nämde jag att ett falsklegg är påväg till min brevlåda ;)?

2011-12-26 @ 15:18:46
URL: http://faawker.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0