14 februari

Vilken alldeles fantastiskt fin dag det är idag. Synd bara att det är så förbaskat jävla kallt ute bara för annars hade jag baskemig tagit en promenad men jag höll på att avlida lite lätt när jag gick hem från jobbet. 

Så sitter här i soffan och lyssna på massa gamla och nya för den delen låtar från Rihanna.

Justja det är ju alla hjärtans dag idag, själv ska jag inte fira det något speciellt eftersom jag är ganska så mycket råsingel och jag trivs nog ganska bra som det när jag tänker efter. Men har iallafall fått jättefina och framförallt skitgoda bakelser med rosa grädde och ett hallon på toppen jobbet. Sen hade mamma köpt med sig bakelse också så blir väl det med ikväll. Ha en bra alla hjärtans dag på er.

BILDER FRÅN ALLA HJÄRTANS DAG FÖRRA ÅRET




Rosorna jag fick av min dåvarande pojkvän... helt galet fina, älskar rosor











Trackback
RSS 2.0