En rätt ovanlig helg

Känns som jag ska uppdatera bloggen lite kanske? haha och nu kan jag ju inte precis säga att jag inte har något att skriva om för det har jag ju faktiskt haha. Kan börja med att säga att på något sätt så var det här den sjukaste helgen någonsin tror jag.

Fredagen spenderades först på jobbet och sen men fix och doningar innan jag begav mig till frissan och färgade håret, tanken var ju att jag skulle bli ljusbrunett men håret blev mörkare och jag är trots det riktigt nöjd. Sen hälsade jag på farmor en sväng på sjukan och pratade en stund. Åkte till coop och köpte godis (ren utfyllnad bara) plockade med mig A hem och vi hade myskväll hemma med film, fylletaxi och en visit på donken.

Gårdagen bestog av shopping med amanda, hetsätande och rekord snabba i butikerna (Hade ju parkeringstid att hålla) och mycket skratt. Första gången Amanda körde till västerås C och samma för mig men jag tog på mig ansvaret som skyltläsare för sånt kan ja skapligt iallafall haha. Gick jätte bra tills Amanda kör lite för långt vid ett stoppljus och väntar på att få grönt (själva lysena körde hon förbi så vi fick backa och le tillabaka åt skrattande människor)
Sen hem och kasta sig in i duschen och sminka sig i rekordfart innan vi skulle vara nere hos Jossan på stan för middag och förkrök. Springa till bussen och kröka på lite mer där, helt galet. Sen slutade inte kvällen som planerat och jag går inte in på några detaljer. Idag har jag bara varit seg som fan, sovit lite i omgångar och ätit mat ute hos mormor och morfar på landet.


Så nu väntar
- Solsidan
- Time out
- Big Brother
- Nån film
och såklart en stooor skål med popcorn :)











Trackback
RSS 2.0