En shopaholics bekännelser

Haha vilken fyndig rubrik jag kom på där känner jag och god morgon på er också.

Jag satt här igår kväll och funderade om jag nästan inte är beroende av shopping. Jag shoppar ju verkligen hur mycket som helst och även sådant jag inte kommer att använda heller direkt. Köper mest kläder för köpandets skull och för att det antagligen är billigt. Borde inte köpa så mycket och så borde jag spara mer pengar. Även fast jag har sparat undan väldigt mycket pengar men kanske kan spara undan lite mer? usch vilka i-landsproblem jag har nu känner jag.

Igår köpte jag ett par nya skor från H&M.se och dom var alldeles bedårande, men tyvärr för små och sjukt stela så jag kan inte ens töja dem, jag har en ju en förmåga att strunta i att lämna tillbaka saker som inte passar för någonstans innerst inne så hoppas jag att jag en vacker dag kan ha dem, hur dum får man bli? Men idag ska jag skicka tillbaka skorna omgående. Ska kika ut något annat jag vill ha först bara för 200 kr.


----------------

Idag ska jag och min numer rätt stora kusin, hon fyllde 7 år igår, ha en tjejdag. På schemat står för tillfället shopping och bowling och lunch på stan. Nästa helg så är det lillasysters tur att få en heldag. Kommer bli så mysigt och det är så himla fint väder ute.

Självklart tar jag med mig kameran idag, kanske får några fina bilder idag :) Känner tyvärr ingen motivation till att fotografera nu för tiden men hoppas på något idag iallafall.













Trackback
RSS 2.0