H&M

För ett tag sedan så beställde jag ett par alldeles ljuvliga skor som jag blev helt kär i. Men tyvärr så passade de inte så jag skickade tillbaka dem och en vecka senare så satt alla pengar på kontot OCH så hade de dessutom skickat ett presentkort på 50 kr att använda vid min nästa beställning. Det vill jag kalla bra kundservice, skillnad mot Nelly.com där jag beställde ett par skor i somras.

Fick hem ett helt annat par skor än de jag beställt så mailade dem och fick till svar att skorna jag beställt var slut i lager. Men jaha? Då skickar man bara ett par random skor och hoppas på att kunden tycker om dem? Hade jag skickat tillbaka dem hade jag fått stå för porto och allt själv och det hade gått på 100 spänn typ tror jag. Personen jag mailade med var otrevlig och jag står fast vid mitt beslut att inte handla mer från Nelly.com för jag kanske får hem helt fel varor.

Tacka vet jag företag som H&M som faktiskt bryr sig om sina kunder. Beställer ofta därifrån och har ALDRIG varit något problem någonsin.











Trackback
RSS 2.0