Only girl in the world

Nybadad, nystädat och ska snart dra på mig träningskläderna. Blir att röra på fläsket lite idag, det är inge hur mycket man tränar som räknas utan det är att man väl tar sig ner och gör det. Eller hur länge man tränar ska det väl kanske stå istället.

Sitter och lyssnar på Spotify och på Andreas Grega, var länge sedan jag gjorde det nu kände jag. Han är så underbart bra alltså.

Just nu sitter jag och kollar lite med hur det blir med min sommar. Har ju pratat lite om att åka ner till P & L festivalen. Känns som något jag vill prioritera lite extra eftersom det är helt min smak av artister som är där.
någon mer som ska dit?

Sen har jag hunnit med att planera veckan lite ockå.

MÅNDAG: LEDIG / GYMMA / STÄDA
TISDAG : JOBBA 8.30 - 12.30 / LUNCH MED MOA
ONSDAG: JOBBA
8.30 - 12.30 / LUNCH MED JOVANA / GYMMA / HEM TILL MAMMA
TORSDAG: JOBBA 13.30 - 20.30
FREDAG: JOBBA 7-16 / PARTY m. UTGÅNG I UPPSALA
LÖRDAG: BAKISDAG
SÖNDAG: HA KUSINDAG MED LILLKUSINEN E












Trackback
RSS 2.0