Back on track

Igår var jag ledig och sov läänge, sedan ringde mamma och frågade om jag skulle med och handla. Ja svarade jag och så åkte vi iväg, sen hem och vänta på pappa för att sen ta mig ner till gymmet. Solade lite först och sen gymmade jag. Blev en kortis iom att jag skulle hämta pappa men hann med 25 min powerwalk på bandet och lite benpress på det. Känns bra att jag redan ser resultat och framförallt märker i kroppen, det ökar ju motivationen ännu mer :)

Har fått höra att mina lår ser smalare ut och dessutom känner jag mig smalare också och dessutom tror jag att min mage plattar till sig lite också. Love it :)
Nu blir det vila från gymmet till på fredag då blir det ett långpass tänkte jag och 30 min på bandet och armar. Kört mycket ben, mage och rygg på senaste tiden.












Trackback
RSS 2.0