död åt Ifolor

Ganska nyss kommit hem från jobbet efter en dag som känts som en evighet men så blir det när man är trött.

Mailade nyss det där jävla f*tt Ifolor om en räkningspåminelse jag fick igår på en vara som jag redan vet att jag har betalat. Suck vad less jag blir på dom.
Fick hem varan som jag beställt men den var traisg i kanterna så jag mailade och han som ja hade kontakt med sa att jag skulle skicka tillbaka produkten och räkningen så skulle de skicka en ny och jag gjorde exakt som de sa och nu har jag ändå fått en betalningspåminellse. Det är inte klokt. Tänker inte betala och det är sluthandlat på det företaget kan jag be att få tala om.
Dom är inga jag rekomenderar alls om man ska beställa fotoprodukter, de kanske är billigare men det är inte värt det. Tro mig har haft att göra med dem förut.











Trackback
RSS 2.0