Fredag

Tjenixen.

Ska snart iväg till gymmet hade jag tänkt mig och kanske hinna sola en stund. Är ledig idag men det känns då inte ska jag tala om haha. Håller på att tvätta nu, ska städa klart mitt rum, måste till mamma på jobbet och fixa med lite saker och sen ska jag kanske få besök ikväll.

Jag har fått nått konstigt  bett på vaden som påminner lite om myggbett men dom där små äcklen lever väl inte nu? och hur har dem isåfall kommit åt min vad av alla ställen ? Upptäckte att den kliade när jag rakade benen i morse och det sänkte mitt humör en aning, myggor? nu? fyfan. Men så tittar jag ut och ser det ljuvliga vädret och blir lite glad i magen igen.

Imorgon är det Eckerölinjen som står på schemat med mamma, mammas vänner, mammas vänners barn och så min bästa vän Amanda :) Tänker inte länka till hennes blogg för hon uppdaterar ändå aldrig... se det som en pik..












Trackback
RSS 2.0