Gårdagen

God morgon säger jag såhär på eftermiddagen. Kanske borde dra till med ett vanligt enkelt Hej istället eller nått sånt tror jag.

Igår var det iallafall en dag i festandets tecken, sju åkte vi hemifrån och halv åtta gick bussen mot grisslehamn. Det var jag, morsan hennes kompisar och min vän Amanda. Hade sjukt skojigt iallafall och handlade med mig massa godsaker hem. Absolut Raspberry, Minttu, Passoa, Ginburkar m.m m.m. Sen några drinkar i baren också.

Sen hem och göra mig lite snyggare än vad jag redan var och ge sig ut på landet till Madde som hade födelsedagsfest.

Ska ladda upp lite bilder från dagen och jag varnar er, det är inte smickrande och fina bilder men dom togs ju för en anledning haha.


Inledde dagen med en Öl för Amandas del och en Appletini för min del. Mums så gott


Lätt trötta tjejer som sov hela bussresan, ska försöka komma över den bilden också.


Avslutade med en Red Lime och gratis chillinötter.


Amanda och jag skulle vara djur bestämde vi... Visst syns det ? :)
Amanda: Jag är en myrslok (jätte stolt)
Jag: Jaha... jag är ett lejon (Aningen stoltare)



Denna gång var vi plattfiskar (så som Eda gjorde mot en lärarvikarie i skolan, den historien berättar jag om en annan gång, påminn mig haha) Efter ca 10 gånger lyckades vi


Orkar inte lägga upp fler bilder nu, från Madde har ja tyvärr inga bilder.











Trackback
RSS 2.0