Måndag igen

Fasen vas sent jag vaknade idag. Eller ja för mig blir det ju sent jag hade tänkt att gamla vanliga halvt morgonpigga Marika var tillbaka nu men icke sa nicke. Jag hade ju tänkt att jag skulle vaknad vid tio tiden som jag annars gör men nejdå, klockan tolv vaknade jag och jag börjar ju jobba halv två. Hur fasen ska det bli med mat då? Jag avskyr verkligen att äta när jag gått upp precis men kan ju inte jobba en hel eftermiddag utan mat i magen, eller kan det kan jag väl men jag är nog inte så överdrivet trevlig då.

Iallfall så är det jobb 13.30 - 20.30 ikväll och efter det så ska jag hem, ta det lite lugnt och sen stupa i säng. Börjar 7 imorgon om jag inte minns fel. Har påbörjat min långa vecka nu men det är bara bita ihop och se glad ut. Jag trivs ju trotsallt rätt bra på mitt jobb.


Projektarbetet, jag visar hur man lägger ett tryckförband.... i en brottarsal HAHAHAHA












Trackback
RSS 2.0