Söndag

Vilket superbt väder det är ute idag, men såklart ska man ju jobba men det är sån tur att jag har fantastiska kollegor så jobbet blir lite roligare än vad det redan är :)

Känner mig riktigt bra i kroppen idag förutm min lilltå som spökar. Den är allt lite svullen och kliar som om ja hade ett jävla irriterande myggbett på där och så är den öm. Misstänker att det är mina jobbarskor som inte är så överdrivet bra (foppatofflor lixom)

Gick bra på jobbet igår, var en lugn kväll den var faktiskt så lugn att jag gick och hoppades på att nånting skulle hända så vi fick något att göra. Alltså inte att någon skadade sig eller nått  sånt dumt men nått bara.

Ska snart åka iväg med pappa och äta frukost på tammerfors, myspys. Nu ska jag kolla klart på miami ink och fundera över när jag ska få mitt arsle ur vagnen och göra min tatuering, Har iallfall bestämt vart den ska sitta nu.. eller aah typ iallafall.

Innan badet
Hösten 2009 då jag badade i enköpingsån med räddningsmedicingruppen. Hade praktik på brandstationen











Trackback
RSS 2.0