Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

Namn: Marika

Piercingar: räknas öronen?

Tatueringar: Inte ännu

Längd: 171.5 (den där halvan är viktig)

Skostorlek: Min mamma brukar säga att vackra rosor har långa blad

Hårfärg: Brunett

Fräknar: Ja när jag solat

Motto: Det blir inte värre än vad man gör det

Kär? Nej inte för tillfället

Önskar du att du bodde någon annanstans? Hmm ja ibland

Tycker du att du är attraktiv? Nej

Dricker du? Såklart, annars dör man ju

Röker du? nej

Vilket schampo använder du? Syoss, Wella och Fungoral

Vilken parfym använder du? till vardags Mexx Fly High

Vad är du rädd för? Clowner

Gillar du att tvätta? Nej men de är trevligt efterråt

Gillar du berg- och dalbanor? OHja :D

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Hyr inte film

Filmen du köpte? Dagboken

Låten du hörde: Party Rock Anthem

Låten du laddade ner? Någon Lykke Li låt

Personen du ringde? Min moster

Personen som ringde dig? Kjell :D

TV-program du såg? Simpsons

Person du tänkte på? Hemligt ;)

 

 

Favorit...

Låt: Oj, California King Bed och What are words

Sak att göra: Shoppa

Sport: inte min grej

Dryck: Cola på glasflaska

Kläder: Bekvämt

Film: svårt val

Bil: haha kan inte svara på den heller

Serie: Big Bang theory

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Njae

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

 

Antal...

Gånger du varit kär? på riktigt 1

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte

Tjejer du kysst? oj haha

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Finns en del :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha oj jag vet inte det heller

 

Senaste...

Boken du läste? Läser diamanter är för evigt nu (ja jag är seg på den boken haha)

Personen du fick e-mail av? Nått reklamföretag

Personen du fick brev av? Minns inte

Personen du fick sms av? G <3

Gången hela din familj åt middag tillsammans? 11 år sedan kanske, separerade föräldrar

Saken du köpte? Näshårstrimmer på Cleas Ohlsson


Vad har du gjort idag?  Shoppat och varit på äventyr med mamma

Var det kul? Ja

Brukar du svära mycket? För mycket

När stiger du upp på morgonen? När jag vaknar om ja inte jobbar, då går ja upp när larmet ringer

Vad har du på dig? Pappas mjukisar och linne

Vad ska du göra ikväll? Inte ett dugg

Vad är du allergisk mot? Inte allergisk mot något vad jag vet, överkänslig mot laktos

Var har du ont? I magen

Använder du hårspray? Inte så ofta

Kan du stå på händer? Inte längre tror jag

Håkan Hellström eller The Ark? Inget av dem

Salt eller socker? Hmm socker

Gillar du ketchup? Njae

Är du glad nu? lago,

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Allt :)

Stockholm är... ? Sveriges huvudstad

Göteborg är... ? Inte sveriges huvudstad

Kan du sjunga? hahahahah nej

Spaghetti eller makaroner? spaghetti

Land du vill besöka? Italien












Trackback
RSS 2.0