Hemma med halmen!


Ja vart fan ska jag börja egentligen? Har varit upp till Borlänge en sväng för lite PEACE AND LÖÖÖV! Haft en sjukt bra vecka men helt fantastiska människor runt mig, grymma konserter och fantastisk thaimat! Japp thaimaten ska hedras, för den är tamefan den bästa jag ätit och säkert den bästa jag någonsin kommer att äta.

Hörde rykten om att det var jäkligt stökigt på våran camping, dock inget vi glada i vårat område (Scouterna vill jag inte räkna med oss även fast de var glada, ingen tyckte om dem och speciellt inte jag) märkte av direkt. Det enda som skedde var en historia om en psykobrud som fick något form av anfall och tog strypgrepp på nån snubbe för att han ville ha iväg henne och hennes däckade dräggiga syrra... sjuk brud!

Hmm egentligen så tror jag det förstör känslan lite att skriva för mycket om Peace and Love, och jag vet fan inte heller vart jag ska börja, så himla mycket sjukt som hänt. Det kanske kommer upp några små historier då och då men just nu får ni nöja er med ett urval bilder ( 250 bilder blir för mkt att lägga upp)








Tryck på bilderna för förstoring kära kamrater! Nu väntar en mycket välbehövlig dusch!











Trackback
RSS 2.0