I just came to say hello!


Hola! Sitter just nu och lyssnar med ett stor öra på vad de säger på norska nyheterna, för er som missat så har det varit ett sprängattentat mot regeringshuset om jag fattat allt rätt, helt sjukt! Sen är det tydligen skottlossning på en liten ö med massa ungdomar på läger? asch ja är för trött för att hålla reda på allt just nu! Men ska hålla mig själv uppdaterad, skönt att Eva och hennes familj är i Bergen, Eva är förövrigt min kusin eller egentligen halvkusin om man ska vara petig.

Har precis lagat mat till pappa och Markus, serverades tacos och så har jag nyss plockat undan och diskat de som inte går in i diskmaskinen.

Nu ska jag sätta mig vid tvn igen och höra vad som sker borta i grannlandet!


För övrigt har jag faktiskt slutat följa alla storbloggare, följer bara kompisars bloggar numer!











Trackback
RSS 2.0