I'm on the edge of glory


Heej godingar.
Borde sova nu men har varit ute på äventyr med Oskar och Jovana (hon fick bara skjuts hem höhö)
Började kvällen med Thai (gott men inte lika gott som festivalens thai) och sen måndagskväll, förlåt arrangörerna men fan vad kasst det var. De enda som var värt att se var dansarna från Eskilstuna, de som mellanpratade (minns fan inte vad de heter) var nästan under all kritik så jaa. Oskar och jag tillbringade tiden med att ha kul på vårat sätt, dvs att göra lite narr av folk (dock ej småbarnen som dansade).

Tur att några av dem som var med kunde sjunga iallafall!

Sen åkte vi iväg och välkomnade Jovana med vän från räkbåten och jag skulle plocka en växt som sedan stack mig, Marika klantarsel står i hamnen och plockar brännässlor.. fint jobbat Marika, verkligen. Sen körde vi hem Jovana till Bålsta och jag kirrade morsans däck ännu en gång! tur att hon har mig alltså











Trackback
RSS 2.0