Morning has broken...


Planerna ändrades ganska drastiskt igår efter att jag skrivit mitt inlägg, särbon kunde ite komma från jobbet i tid så vi struntade helt enkelt i att ses för jag var alldeles för trött för att orka vänta uppe. Så jag somnade rätt omgående och drömde någon sjuk dröm om att först vara på någon festivalliknande grej och Jabbawockeez var där och dansasde runt överallt och ut från väggar och grejer. Sen satt vi på något McDonalds som fias pappa ägde och man fick bara sitta inne om man var renlig och inte spiller, så för att bevisa de så måste man äta en meny utanför för att sedan gå in och få äta igen inne... Haha helt sinnessjukt!

Nu ska jag peta i mig lite frukost och sen får vi se vad dagen bjuder på fram till 16 då jag jobbar sista passet innan tre dagars ledighet :) Sen kör vi på jobbhelg och massa igen! Hejja mig vad bra jag är!












Trackback
RSS 2.0