tjejig tjej!


Är på jobbet och sliter just nu, fast nää det är ganska så lugnt på kvällarna numer :) Inte så att man måste stressa iallafall utan man kan jobba lite i sin egentakt och ändå hinna och det är rätt så skönt om ni frågar mig!

Ser ut som att det kanske kan bli ett kvällsdopp ikväll med En Oskar. Slutar 21 så får bli efter det och jag ska inte vara någon badkruka minsann, nej nej. Det var jag inte när jag var liten och det ska jag inte vara nu heller har jag bestämt. Men har blivit lite mer kinkig med åren måste jag säga, från att vara rakt igenom pojkflicka till att bli mer och mer "tjejig" haha, men jag vet fortfarande hur man kollar oljan och luften i däcken på bilar :) Så heeelt tjejig är jag inte än tycker jag :) Dessutom har jag inte minsta problem med att bli skitigt heller, det finns ju dusch förihelvete











Trackback
RSS 2.0