22.22


Hej!

Borde väl sova nu men de är lite för varmt för att kunna sova faktiskt!
Kvällen har jag tillbringat hemma hos Victor och kollat på de fyra första avsnitten av solsidan, sjukt kul serie det där haha. Låter dumt att säga att vi sa hejdå, vi kommer ju ses igen men först om en hel jäkla månad. Just nu känns det lite tråkigt men de går över :) Kanske är lite bitter över att jag måste (måste och måste) stanna kvar i Sverige medan han får åka och leva livet och bli världens grymmaste bartender... ja bitter är jag nog garanterat!


Nej men nu måste jag iallafall lägga ifrån mig datorn, upp imorgon och jobba 7.30-12.30

Och så rasade återbäringen in idag också, me like :D vad ska jag unna mig nu då när jag redan har en ny dator? hmm en ny telefon vore ju rätt så festligt faktiskt. Ska suga på den karamellen ett tag till :D


Puss och godnatt












Trackback
RSS 2.0