And she is HOME!


Jag trodde inte det var möjligt, men jag har saknat min bästa vän så äckligt mycket sen hon bara åkte till grekland utan mig, men jag kan unna henne det ;) Hoppas på att få en date med henne imorgon efter jobbet och om allt är lugnt så kanske jag kan smita en kvart tidigare. Om planerna går som jag vill så blir det en date i stax innan jag ska till min nya optiker på specsavers halv fyra.

Måste bland annat höra allt om hennes resa
Måste berätta om massa saker som sker här hemma
HALLÅ?! PEACE AND LOVE?
!

Förstår ni hur mycket man håller inom sig när ens särbo är utomlands en HEL VECKA? Basterd



Hyllar henne med en länk till hennes blogg (hon suger på att uppdatera) och en bild (hon kommer troligt mörda mig, elle nää iallafall slå mig haha)




Vackra Vackra Jovana
(Bilden är snodd från Matilda A)











Trackback
RSS 2.0