Äventyr på Elgiganten


Haha jag lovade ju att berätta om vårat äventyr på elgiganten idag.

- Vi anländer för att hämta ut våra telefoner, nummer 44 på kölappen. När vi kom in var det 43 så snart våran tur.
- En ung kille hämtar mammas telefon och är borta i kanske 20 min (mamma och jag undrar vad sjuton som är på gång)
- Killen som sålde telefonen till oss kommer ut från en sidodörr och ler med hela ansiktet - Heeej vad gör ni här?  -Hämtar våra telefoner svarar vi, då visar det sig att han har "fuckat upp" nått med kvittot
- Det innebär att mamma inte får ta med sig mobilen
- Ytterligare minuter går.
- Killen som hämtar telefonen visar sig vara ny och ser skapligt stressad ut
- En annan kille tar över och jag får min på två röda
- Vi får följa med in bakom disken för att gå ut i butiken och leta upp försäljaren
- Han får nått problem med datorn
- Tillslut efter ca 50 min får mamma ta med sig mobilen hem. Han hade visst skrivit nått fel i kvittot.... karlar alltså












Trackback
RSS 2.0