Boknörden is back


Yoo
Har nyss dammat och dammsugit hela lägenheten (inte såå stor och de tar kanske 40 minuter) så nu ska jag snart ta mig en tupplur och sedan ett bad och läsa lite. Är det bara jag som älskar att läsa i badkaret? Just nu håller jag på och läser Diamanter är för evigt av Lauren Weisberger, författaren till Djävulen bär Prada. Lite i samma stuk som Sex and the city och absolut läsvärd om man gillar tjejiga böcker :)!

Jag för min del föredrar dem mest bara sommartid, annars är det däckare som gäller för mig. Men de är mera höst och vinter böcker. Svårslaget att bädda ner sig i sängen med en sjukt bra däckare och lite godis, har jag inte rätt? ;) Favoriten just nu är fortfarande Camilla Läckberg men Keplers hypnotisören tar hem alla priser tror jag, kanske skulle läsa de andra böckerna också? hmm nått att köpa till hösten kanske. :)











Trackback
RSS 2.0