Bonjour


Godmorgon alla slashasar, idag är jag en slashas också :) Ligger fortfarande kvar i sängen och vaknade för ganska exakt fyra minuter sedan! Ska snart ta och gå upp och fira första morgonen utan mensvärk för den här gången.

Orkade inte blogga igår rikigt och hade dessutom fullt upp, var ute i onsdags och victor sov här, vaknade inte förän sent på eftermiddagen sen låg i och drog oss i evigheters evighet. Donken till frukost/middag och sen var jag tvungen att göra klart särbons present. Det verkade som hon blev glad iallafall :)

Har setat i drygt 4-5 timmar och pysslat med ett album där jag satt in massa bilder på henne som jag dels har själv och dels som jag fått av gemensamma kompisar. Hon fick sig iallafall ett gott skratt nere på bion. Nämnde jag att vi såg Pirates igår? och jag känner att jag ligger bakom, det var den första 3D filmen jag sett xD Men den var ruggigt bra iallafall =)











Trackback
RSS 2.0