helgen


Morrn morrn!
Känner nog egentligen inte för att blogga idag heller men kan ju kasta in ett inlägg iallafall. Har så jävla ont i magen så vet knappt vart jag ska ta vägen men men, jag lovade ju att berätta om helgen so lets go!

Fredagen tillbringades hemma framför tvn, var fylle chaffis men hem fick de ta sig på egen hand för jag var trött och ville sova.

Hela lördagen gick i ett kan ja ju säga, först fixa och dona här hemma och göra sig iordning för kvällen innan vi åkte ut på landet och grattade Rasmus som tagit studenten. (blir de typ plastkusin eller nått??) Sen plocka upp min Ida och så hem till mig för att byta om och sätta fart på grill och drickande. Allt löste sig till slut och sen taxade vi ner på Joar och träffade Gukan från Big Brother, det var utlovat att andra deltagare skulle komma också men varken jag eller någon annan såg till någon annan deltagare. =( Halvdåligt faktiskt.

Jag och min underbara finaste

Jag, Gurkan och Snygga Bea

// BILDER FRÅN BEA//

på söndagen mådde jag förjävligt och låg i soffan exakt hela dagen fram till halv åtta och när jag var upp och åt eller gick på toa.

 












Trackback
RSS 2.0