It's raining men, HALLELUJA


God Damn vad det regnar, vaknade av ett samtal om att jag skulle med till systemet i Västerås och det var ju bara snällt att följa med det och som tur är så har jag allt mitt fixat nu inför peace and love och midsommar och allt, känns riktigt skönt.

Hade skett en olycka på vägen till västerås (så alla ni som åker bil, ta de lite lugnt på vägarna va?) så fick sitta i bilkö ett tag och sen åkte vi vidare och vi körde sakta (ordning på oss), nu ska jag stoppa i mig frukost och lägga mig framför tvn och ta igen mig lite. Trött tjej idag,

blev en date på McDonalds inatt med Jovana, En Oskar och Emelia, de är gott att äta mitt i natten fakiskt... säger hon som tycker det är tråkigt att äta haha, men med sällskap blir det faktiskt roligare.











Trackback
RSS 2.0