Pust


heey !
Godmorgon också för den delen! Har rätt nyss ålat mig ur sängen och ringt lite samtal så nu känner jag mig nöjd :)
Sitter och väntar och väntar på ett visst sms nu och jag HOPPAS verkligen att de håller sitt ord och ger mig telefonen idag.

Idag ska jag också inte göra ett skit eftersom jag slet ut mig igår, först jobb (inte så slitsamt men ack så trött jag var) sen till västerås med särbo och letade tält som yra hönns. Kom istället hem med galgar, en klädhängare och två kuddar (vart tog tältet vägen) Sen till ÖB med mamma och handla massa grejer tills Peace and Love, eller massa och massa vet jag inte men lite förnödenheter och DÄR fann jag ett tält. Lyckliga mig.

Sen hem och möblera om helt och hållet på rummet, klädhängaren fick inte plats hur jag än försökte, så för att få in denna gängliga sak så fick ja flytta om det mesta! Men jag är nöjd =)

Nämnde jag att jag har 30 stycken klänningar, och jag som tycker att jag aldrig har något att ha på mig när jag går ut, oj...











Trackback
RSS 2.0