Raka rör


Det finns inget som gör mig ledsnare och besviknare när någon man tycker mycket om helt plötsligt struntar i en för andras skull. Jag känner nu att jag har förlorat min bästa kompis, vi har knappt någon kontakt längre... hon hör aldrig av sig och när jag frågar om vi ska göra nått så ska hon träffa sin pojkvän. Jag är jätteglad för hennes skull men just det att hon alltid sätter honom före mig nu gör mig så ledsen!

Det gjorde att det rann över för min del och jag kände att stor del av våran vänskap är förlorad var när vi hade bråkat och skulle ses för att reda ut det. Men hon väljer att istället träffa sin kille för att reda ut bråket med sin bästa vän (?)

Jag har slutat höra av mig för jag känner att varför ska jag göra det när hon ändå aldrig kan ses? och varför ska bara jag höra av mig?  Nej det är slut med tofflande för min del.





Trots att jag saknar dig så förbannat mycket så kommer inget  bli som det var! Det är förstört och trasigt för alltid.











Trackback
RSS 2.0