Tele 2


Godmorgon, vad skoj att de första man ser när man kollar mobilen på morgonen är att jag har surfat för 500 kr (på två dagar) och när jag kollar i mitt avtal med tele2 som ordnades i måndags så men ooooj, marika har fri surf?! Så jag ringer upp och får sitta i en jävla telefonkö i 30 min och sen kopplas vidare och får vänta ytterligare 10 min men jag vägrar verkligen att betala 500 kr för någon som ska ingå.

Sen fick jag prata med en jätte trevlig tjej som genast ordnade så att jag slipper betala de 500 kronorna men tyvärr får jag inte surfa förän imorgon, eller får och får men de aktiveras inte förän då. Det kan det ju vara värt. Känns bra att det finns trevliga människor att prata med ibland också när man ringer kundservice!

Tele2 säger:

Hej Marika,



Jag beklagar att ditt rabattpaket för surf inte blivit aktiverat som det skulle. Står det på avtalet att du ska ha fri surf så ska du givetvis inte betala något för det heller, jag är glad att det ordnade sig till slut.



Har du några frågor eller funderingar får du gärna maila mig.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-06-20 @ 14:45:27










Trackback
RSS 2.0